Alla inlägg under april 2010

Av Sofia - 30 april 2010 23:00

  Yeah nu är det på tiden att börja träna! *suck*


Har lyckats skriva en ny låt ikväll... Yeah!


Denna helgen kommer att bli riktigt jobbig! Det är dags att säga adjö till en person som har varit/är otroligt viktig för mig. Framförallt under den senaste tiden...

Av Sofia - 25 april 2010 23:00

  Jag är så jävla less på allt just nu!


Jag har varit i kyrkan ikväll och lyssnat på kören. Känns jobbigt att inte vara med själv, men samtidigt så klarar jag inte av den biten nu. Jag tycker helt enkelt inte att det är tillräckligt kul att sjunga längre! Jag har inte ens varit på dom sista körövningarna, och det suger... Kanske är det bara på grund av otrygghet? Kanske är det depressionen som är på väg tillbaka? Jag vet inte... Vet bara att jag saknar den där riktiga livsgnistan. Den där gnistan som gör att det känns värt att kämpa, som ger livet en mening. Den där gnistan som gör att smärtan på insidan går att hantera, att man inte hela tiden faller tillbaka och får börja om på ruta ett igen.


Det är så otroligt jobbigt att ständigt behöva fajtas mot det destruktiva, mot mörkret som finns inom mig. Att varje morgon vakna med samma tanke: Ska jag överhuvudtaget stiga upp ur sängen idag? Sen bryts dom första tankarna när bostödet ringer på dörren. Har jag inte gått upp innan, så måste jag göra det då!


Go'natt 

Av Sofia - 3 april 2010 18:45

  Vem ringer man när livet krisar? När hjärtat längtar ut och man inte orkar mer? När det bara känns så himla hopplöst och meningslöst? Vem ringer man när ingen annan svarar? Jag vet inte...


Pappa Älskad - Saknad


Det är mycket tankar och känslor just nu, med andra ord är det mest kaos. Jag vill så mycket, eller ingenting, och tiden bara rinner iväg. Det känns som att jag är fånge inuti mig själv, att jag lever i nån slags bubbla som det inte går att spricka hål på. Det är tur att det finns människor som kan lätta upp vardagen ibland. Som kan få mig att känna att det är värt att leva! För någonstans i mörkret finns det ljus. Någonstans i mörkret finns det hopp. Någonstans i mörkret lever jag...


  "Trygghet i min vilsenhet du ger"

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards