Alla inlägg under september 2010

Av Sofia - 29 september 2010 03:00

 


Vad gör jag här??? Borde sova!!! Har precis insett att jag nu har suttit framför datorn i exakt 15 timmar! SUCK


"Go'morron världen - vilken underbar dag"

Av Sofia - 28 september 2010 20:15

HUMOR (Ja jag vet, men 8 timmar vid datorn sätter sina spår...)


-Vad kallas det om en fisk slår till en annan fisk? -?? -Fiskespö!


-Vet du vilka jag såg igår? -Nä? -Alla jag såg på!


-Vet du hur många blondinskämt det finns? -Nä? -Inga! För alla är sanna!


-Kan man kalla fäder som är hemma med barnen, lagar mat och städar för hushållspapper?


-Vad kallar man ljuset på Nya Ullevi? -?? -Sportlight!


-Vad är höjden av slöseri? -?? -Att fotografera en zebra med färgfilm!


-Är Stilla havet alltid stilla? -Kan du inte ställa en vettig fråga istället? -Okej, när dog Döda havet?


-Vad är ånga? -?? -Vatten som svettas!


-Måste man tänka när man kör bil? -Javisst, det är klart! -Ah, är det därför du kör så långsamt?


-Vad heter det när man ligger på varandra? -?? -Våningssäng!


-Vilken smart anka du har? -Ja, det är en doktorand!


-Dö, va ä klockan? -Den e la Eriksberg. -?? -Strax över älva!


-Vad frågade Kålle när han gick in i blomsteraffären? -?? -Har ni rabatt här?

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards