Alla inlägg under oktober 2010

Av Sofia - 21 oktober 2010 21:00

"Jag skulle gärna hjälpa dig - men..."  Jag är ärligt talat så jävla less på allt detta jävla skitsnack! SKÄRPNING


Tack till alla er som faktiskt hjälper mig! Till er som finns där ute! Till er som vågar visa att ni verkligen bryr er! Utan er skulle livet inte vara värt att leva... KRAM


Idag lever jag på Lepheton och isglass; för att jag vill - kan - och får!!! ;D

Av Sofia - 19 oktober 2010 15:00

Nu är jag riktigt trött på att vara sjuk!


Efter att ha tillbringat hela fredag fm, em, kväll och natt på sjukhuset så är det nu dags att gå tillbaka till Dr Moa igen... Denna grymma hosta jag har just nu tar snart kål på mig, och det börjar göra riktigt ont i bröstkorgen. Att ha vätska i lungorna är en sak, men denna hosta också.. nej tack! Får bli riktig hostmedicin så man kan känna sig mänsklig igen... Hoppas i alla fall att jag slipper göra en ny lungröntgen!


Vid det här laget är jag i alla fall ökänd på akuten.. som den svårstuckna tjejen.. som det krävdes 4 personer till.. för att kunna sätta en venkateter i armen på.. men vem har sagt att det ska vara lätt att sticka mig???

Av Sofia - 13 oktober 2010 19:30

"Man gör det man måste"


Försöker vila så mycket jag kan, framförallt med tanke på att febern är på väg uppåt. Vissa saker måste jag ju dock göra, eftersom ingen annan hjälper mig. Så finns inte orken, finns ingenting... Kommunikationsproblem verkar dock vara inne just nu, i alla fall verkar det som om större delen av bostödet har det. Blir inte ens förvånad längre...


 Idag var bilen inne på besiktning, utan någon som helst anmärkning. Orden jag fick höra ifrån en något förvånad besiktningsgubbe var; bilen är ju så gott som ny!

Av Sofia - 12 oktober 2010 19:00

Tänker på Dej


Inser att din värme

strömmar rakt igenom mej

Så som solens strålar

kan få snön att smälta

Så som solens strålar

kan tina ett kallt hjärta

Så som solens strålar

kan få någon att le


Inser att din trygghet

strömmar rakt igenom mej

Så som havets vågor

kan klucka emot stranden

Så som havets vågor

kan ge ro på en brant klippa

Så som havets vågor

kan göra allting spegelblankt



Idag är ännu en dag... Börjar kännas lite hängigt nu, vill inte må så här. Vill vara frisk! Vill orka! VILL VILL VILL

Av Sofia - 1 oktober 2010 15:01

PAPPA


Idag har det gått exakt 1 år sedan du försvann ifrån oss. Det är så mycket som fortfarande inte går att förstå! Och det gör så himla ont! Saknar Dig Pappa!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards