Alla inlägg under augusti 2011

Av Sofia - 28 augusti 2011 21:28

25 km - nu är det färdigcyklat för ikväll!


Längtar till imorgon kväll..!


KRAM




Av Sofia - 26 augusti 2011 19:00

Är nästan lite stolt över mig själv - har cyklat 10 km idag!


I natt börjar VM i friidrott. GÖTT


Ha en fortsatt trevlig kväll!


KRAM

Av Sofia - 25 augusti 2011 20:00


Dagens lätt frustrerande arbete


Min nyaste rumskompis


Om alla omorganisationer börjar fungera som det är tänkt - så tror jag att vissa saker trots allt kan bli riktigt bra. Ibland funkar det att sätta hårt mot hårt. Ibland funkar det att hota med kommunbyte. Grabbarna grus ska nu tämjas en gång för alla..! ;p


KRAM

Av Sofia - 24 augusti 2011 19:45

Äntligen! Nu kanske det kan bli lite lugnt i huset igen... Min kära granne har nu fått 2 varningar och 1 faktura - för att Securitas fick rycka ut igår. Kan inte annat än att gilla hyresvärden just nu!


Imorgon händer det..! Ska bli skönt att få hem min lilla rosa ihopfällbara träningskompis. Sen är det bara att köra på..!


KRAM

Av Sofia - 22 augusti 2011 19:15

Mötte bästaste C idag - känns tråkigt att du ska flytta 16 mil bort - men jag förstår dig..! Önskar er båda lycka till - ni förtjänar det bästa!


Är SÅ himla TRÖTT..! Men har gjort rätt mycket idag - så med andra ord är det inte speciellt konstigt att tröttheten tar över. Hoppas bara att grannarna håller sig lugna ikväll - så det går att somna tidigt. Skulle verkligen behöva sova lite! Ladda upp inför morgondan lixom... Så Go'natt Världen - hörs nån annan dag!


KRAM

 
 
 
Av Sofia - 20 augusti 2011 14:00

Har printat ut belöningsscheman för fullt - måste ju skaffa motivation på nåt sätt..! Och för en gångs skull så känns det faktiskt riktigt gött! Så nu är det bara å tuta å köra - med siktet inställt på framtiden..! HERE I COME


Dagens film => Troja


Ingen cola på 16 dagar!


KRAM


Av Sofia - 18 augusti 2011 22:30



Torra som öken - men helt okej för att vara första försöket!


Nu är det hög tid för lite nostalgi - En fyra för tre & Rena Rama Rolf


KRAM

Av Sofia - 17 augusti 2011 21:00

Det märks tydligt vilka som enbart jobbar för pengarnas skull! Jag hade också kunnat sitta på en stol och rulla tummarna timme efter timme om jag hade fått betalt för det. Men jag hade definitivt inte gjort det på någon annans bekostnad! Blir så trött när jag märker att vissa bara skiter i saker - och framförallt såna saker som dom egentligen SKA hjälpa mig med. För finns inte orken, finns ingenting... Så nu växer bara sista dagarnas diskberg - och så även ångesten. Men jag ska nog börja säga samma sak som R sa tidigare idag; "Orkar inte? Nähä - då får det väl stå kvar ett tag till då..!" NO MORE COMMENTS


ÖVERTRÖTT

Borde gå och lägga mig... Så Go'natt Världen


KRAM


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards