Alla inlägg under september 2011

Av Sofia - 29 september 2011 22:30

"Förändringar är till för att övervinnas"


 Har varit nere på jobbet en sväng idag!


Huvudvärk, febrig och ont i hela kroppen - börjar bli van...


Dagens låt => When you say nothing at all - Boyzone


I väntan på John Blund så blir det nu Lilla huset på prärien-race.


KRAM

Av Sofia - 28 september 2011 20:30

Idag har jag varit på ett nytt besök hos dietisten. Men det gick rätt bra! Hade J med mig och det löpte på utan problem. Vissa förändringar kommer det att bli framöver, men ett steg i taget. Ska till att börja med byta ut näringsdryckerna mot piller... Och snart börjar det dessutom att dra ihop sig - till en ny gastroskopi. Knappast något jag ser fram emot, men det måste ju göras..!


Saknar fortfarande fiskpinnar och vanligt vitt rostbröd..!



Dagens klart bästa skylt



"Lugnet efter stormen" i Alvesta församlingshem  


Dagens låt => Spring för livet - Sara Varga


KRAM

Av Sofia - 27 september 2011 22:00

Det har varit mycket tankar och känslor det senaste dygnet! Men trots allt så finns det fortfarande hopp. För någonstans i mörkret finns det fortfarande ljus - och någonstans i mörkrets labyrint så finns det fortfarande en utsträckt hand..!


Dagens låt 1 => Det finaste någon kan få - Molly Sandén

Dagens låt 2 => Jag vet att du kan höra mig - Sonja Aldén


KRAM

Av Sofia - 26 september 2011 15:45

Och där tog tålamodet slut!

Har precis lyckats ringa till hyresvärden (helt själv - i vredesmod) angående grannen. Jag fick bara lite frispel efter att ha lyssnat på hans otroligt störande musik alldeles för länge! Det tär nåt fruktansvärt att behöva lyssna på skiten dag ut och dag in - timme efter timme! Ett jävla liv blev det - men han sänkte i alla fall lite grann. Visst, det är fortfarande ett evigt monotont dunkande och volymskillnader titt som tätt. Men nu kan man åtminstone höra ljudet på TVn igen..!


Dagens låt => We are all the winners - Nick Borgens


KRAM

Av Sofia - 25 september 2011 18:45

Vet att jag innerst inne vill och behöver fortsätta - men just nu är det bara så otroligt frustrerande att inte riktigt hitta tillbaka..! Vägen finns ju där, men varje gång jag börjar gå - så hamnar jag i diket. Misslyckad? Vill bara hitta mig själv igen!


Dagens låt 1 => Du e´ vår allra bästa vän - Nick Borgens

Dagens låt 2 => På ett berg


KRAM

Av Sofia - 24 september 2011 22:00

You are the reason I am still alive


Är så fett FÖRBANNAD på det lilla aset! En vacker dag kommer han att få känna att han verkligen lever! Vill han ha krig - så kommer han garanterat att få det åxå! Det är knappast meningen att jag ska behöva gå runt med öronproppar - tjugofyra timmar om dygnet - i mitt eget hem - bara för att han ska få hålla på som han vill..! En rimlig nivå är helt okej - men det finns ta mig fan gränser..!


Dagens nivå av sjuk humor

* Vad är Göteborgs alla ljudteknikers favoritföda? - Soundkex!


Dags att försöka komma i säng - så jag orkar med terrorstödet N imorgon bitti... Go´natt


KRAM

Av Sofia - 23 september 2011 21:45

Och så är veckans andra migränattack åxå över - skönt!


Hög tid att inta soffläge - varva ner på nytt igen - och enbart käka onyttiga saker resten av kvällen...

Kvällens film => Hur många lingon finns det i världen


KRAM

Av Sofia - 22 september 2011 20:45

Är övertrött - och har tack vare mina kära grannar inte fått sova alls i natt. Det börjar gå utför... När bostödet kom i morse tyckte dom att jag var ovanligt vaken - konstigt eller - hade ju lixom inte somnat än..! SUCK


Kvällens film => Lejontämjaren


Go'natt Världen! I natt SKA jag sova!


KRAM

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards