Alla inlägg under juni 2012

Av Sofia - 14 juni 2012 23:45

Tuffa dagar


 Farbror doktorn skyller på "datasystemet" men nu har jag äntligen fått hämta ut nyaste medicinen i alla fall. Tog bara 3 dagar..! Inhalator med kortisonpulver i 2-3 veckor, sen får vi se hur det går med hosta/hals/andning... Väntar fortfarande på kallelsen till Spirometrin, men den lär dröja - så funkar detta nu är det guld värt!


Var och lyssnade när kören sjöng på folkdansmässan - en aning mäktigt och lite oroväckande bra..! Men perfekt? Njä, dom saknade ju mig - det vill säga - DEN BÄSTA..! Men jag är glad att jag var där - och dessutom träffade jag ju min gamla körledare från skolan. Det märks att tiden går rätt fort nu, för hennes äldsta unge har redan fyllt 4 år.


På jobbet snackar dom nästan bara - semester - just nu. Men nu har dom i alla fall fattat att jag verkligen inte vill ha semester i sommar. Varför inte? Jag sitter ju redan hemma 5 dagar i veckan... Då känns det bra att ha nånting fast att komma och gå till - att det sen inte är så många andra som är där och jobbar just då stör mig inte alls. Det är snarare skönt för min del! Skulle jag sen vilja ha ledigt ändå så lär det inte blir några problem det heller. Men när MonsterEm kommer tillbaks efter sin semester sen med fulladdade batterier - då är det dags att se upp... Girltalk! Girlfight! Girlpower! MonsterEm is da shit


767

780

791

794

799


KRAM

Av Sofia - 4 juni 2012 05:18

Go´natt Världen


KRAM

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards