Alla inlägg under december 2012

Av Sofia - 20 december 2012 22:45






I morse proppade jag i mig lite extra Alvedon - med hopp om att jag skulle orka - och styrde sedan bilen mot Hisingen. Visst, det var tufft att köra - och jag har varit på väg att slockna många gånger redan ikväll - men ärligt talat - jag kan ju inte missa en julafton till lixom... Det jobbigaste när jag körde var egentligen inte all trafik ute på vägarna - utan dom där små ettriga muskelryckningarna som jag har fått på ena ögat/ögonlocket. Herregud så enerverande! Näj inte farligt - bara så otroligt störande! Som sagt var.. stress och trötthet är ingen bra kombination. I alla fall inte för mig..! Men men - kanske går det att komma på fötter igen..?


Kan någon förklara VARFÖR bostödet måste hålla på och krångla hela tiden? Allt var lixom klappat och klart - extra medicin beställd osv - för att rätt dos skulle räcka så länge jag var bortrest. Och vad gör dom? Som vanligt säger dom en sak - och gör sen något helt annat! Börjar faktiskt tröttna på deras usla bortförklaringar! "Vi trodde..." Jag skiter fullkomligt i vad dom tror eller inte tror - är det bestämt att jag ska få ha hand om ALL medicin när jag åker bort själv, så kan dom inte komma dan innan jag ska åka och bara ge mig hälften... Jag vill faktiskt kunna bestämma själv hur länge jag ska vara borta! Behöver jag vara borta längre så behöver jag det - och det är faktiskt inte deras jobb att bestämma hur länge jag får vara borta! SÅ SLUTA LOVA SAKER - NI BRYTER ALLTID LÖFTENA ÄNDÅ!!!

 

KRAM






Av Sofia - 13 december 2012 21:45

Gillar inte att vara så här utslagen! Snälla förkylning ge upp nu!


Dagens bästa besked!

"CAs ekonomiavdelning hade missuppfattat slutbesiktningsprotokollet - så du kan slänga fakturan på 1572 kr."


Är dags för sängläge igen - orkar inte så mycket mer just nu..!


OVER AND OUT

KRAM



Av Sofia - 10 december 2012 23:45




Är rätt låg nivå på det mesta just nu...

Orken har tagit slut! Och som om det inte vore nog med all annan skit, så har jag åkt på en dunderförkylning också. Så nu är det ännu jobbigare med andningen - ännu mer som täpper till luftvägarna... Men det är väl bara att kämpa på? Jag kommer att bli kallad till lungmottagningen senast i februari 2013. WOW! Det går verkligen undan på den fronten..! För varför skynda på när jag redan gått sån här i typ 8 månader nu?

Börjar så smått ge upp kampen om att kunna sjunga igen... Det känns rent ut sagt för jävligt! Musiken är det som har hjälpt mig att överleva! Musiken är det som har hållit mig ovanför ytan! Utan musiken är jag ingenting! Visst saknar jag dom få stunderna ihop med resten av körens sköna stämmor - men just nu är det så här livet ser ut...


   

 Hög tid att hitta tillbaka till sängen igen... Tur att man blir väckt av J imorgon bitti! Sen får jag se hur utslagen jag känner mig, eller om det finns en chans att jag ska orka ta mig förbi jobbet en sväng... Mucka lite med MonsterÄngeln? Närå, skojar bara, kommer vara hur lugn som helst! Eller..?


OVER AND OUT

KRAM




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards