Alla inlägg under maj 2014

Av Sofia - 10 maj 2014 00:45

  

Jag var på jobbet i torsdags, för första gången på flera månader. Men det gick rätt bra, var dock helt slut efteråt. Så det blir nog som Monstret säger; "Vi tar det lugnt och sakta nu..." Hon är allt rätt bra ändå den där bruden! En dag i taget bara - så kommer det säkert att bli bra någon gång i framtiden. Känns skönt att det finns folk som faktiskt tror på mig - framförallt när mitt eget hopp sviktar emellanåt...


Denna bild är tillägnad MysMonstret! Fråga mig bara inte varför...


  Du finns där när jag behöver dig - bara ett telefonsamtal bort - min livlina till verkligheten. Trodde inte att jag skulle känna det jag känner nu - jag har ju varit borta så himla länge - men å andra sidan så har du hela tiden funnits där och kämpat med mig - kämpat för mig - och hjälpt mig att hålla hoppet vid liv...


 Du är mitt Monster & det mysigaste Monstret som finns!



För övrigt kämpar jag på som vanligt, ny telefontid med Dr M på måndag morgon. Var hos t.hygienisten häromdagen och hon kallade in tandläkaren också - för att vara på den säkra sidan liksom. Blev röntgen direkt och svaret kom blixtsnabbt - min lymfkörtel (halsen) är väldigt öm och svullen. Trots 1 veckas antibiotikakur är det ingen skillnad just nu. Så troligen blir öron/näsa/hals nästa anhalt för vidare utredning. Har ju bara varit sjuk sen nyår... Jag vet att lymfkörtlarna brukar svullna upp vid infektioner mm men sen gå tillbaka igen. Men nu har det varit så här rätt länge - och inga tecken på att svullnaden ska börja avta! Fortsättning lär följa...


KRAM




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards