Alla inlägg under juni 2014

Av Sofia - 14 juni 2014 20:30

 


... Några dagar efter röntgen gjordes (på sjukhustandvården) så ringde tandläkaren och kallade dit mig på en akuttid. Det visade sig att dom trodde att det var en tand som hade dött och att det blivit någon infektion under roten eller liknande. Men dom hade fel! Ny röntgen gjordes, dom bankade och la is på tanden. Hade tanden varit död så hade jag inte känt nånting... Något fundersam konstaterade dom till slut att svullnaden och värken inte kom ifrån tänderna. Fast helt lottlös gick jag ju inte därifrån heller.. passade på att laga ett litet hål på andra sidan istället.. så slipper jag att göra det nu i sommar liksom...


Nästa vecka är det besök hos öron/näsa/hals som gäller, inte en dag försent! Troligast är att det blir ny röntgen och eventuell spolning av bihålor. Men vi får la se... Jag är bara så otroligt himla less på alla dessa infektioner som kommer och går hela tiden! När ska det vara nog liksom..?


NÄ nu ska jag inta soffläge och kolla på fotboll! Ha det bäst!


KRAM

 

Av Sofia - 2 juni 2014 21:45


Älskade förkylning ge dej av nu! Jag behöver inte dej längre! Så snälla lämna mej ifred! En gång för alla! Och ta gärna dina kliande utslag med dej... FÖR DET RÄCKER NU


Sista remissen är skickad till öron/näsa/hals och dom i sin tur har vidarebefordrat remissen till Kronobergskliniken. Får väl se hur det går denna gången. Huvudsaken är i alla fall att det går framåt nu! Orkar lixom inte kämpa så mycket längre till...


Lägger just nu fokus på det som är bäst för mig - inte andra. Tror det kallas för prioritering. En dag i taget - en sak i taget - en liten stund i taget - en sekund i taget...


Lev väl tills vi hörs igen! Nu ska jag bädda ner mig och glo på Skärgårdsdoktorn.


 Go´natt Världen


KRAM 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards