Direktlänk till inlägg 21 oktober 2014

Flytta?

Av Sofia - 21 oktober 2014 00:00

Har på fullaste allvar börjat fundera mer och mer på att flytta ifrån den här störiga hålan. Att flytta ifrån "folket" som ska finnas där och hjälpa och stötta och pusha mm... Jag är trött på att det bara ska vara på "deras" villkor, alltid som "dom" vill, och att det alltid är JAG som måste ta konsekvenserna av DERAS handlingar. Det känns ta mig fan inte rättvist, inte rättvist någonstans! Hör fortfarande rösten eka inom mig; "Går du inte med på att göra så här - då blir det så här. Vare sig du vill eller ej!" Jag anser inte att jag ska behöva ha stöd ihop med personer som får mig att må dåligt, som trycker tillbaka mig till det destruktiva igen. Men hur jag än vänder och vrider på det, så är det alltid någon idiot som säger att jag får skylla mig själv. Självklart vill dom mitt bästa? Eller? Men hur kan dom vilja mitt bästa när allt dom gör är att tvinga mig tillbaka till en situation som inte fungerar? Det är knappast mitt fel ifall dom inte förstår... Det är knappast mitt fel ifall jag inte ser någon annan utväg än den jag gått så många månger förr... Vad spelar en överdos för roll egentligen? Händer det så får jag ju ändå skylla mig själv - att sen orsaken till att det hänt beror på dom - det skiter dom fullständigt i. Skälig levnadsstandard? För vem då? Vad hände med det liksom? Ni säger att ni lyssnar på mig - men gör ni verkligen det? Ni skiter ju ändå i vad jag säger! Är så jävla trött på allt just nu, så om jag en dag bara drar härifrån utan förvarning - låt mig i så fall få göra det...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 9 januari 2019 20:42

Kära läsare! Jag har beslutat mig för att byta blogg, på grund av vissa problem och vissa personer. Men det är nytt år och dags att börja om! Vill ni ha adressen så hojta till, annars får ni ha det bäst! All kärlek och respekt till er därute som f...

Av Sofia - 13 november 2018 23:09


Så här i efterhand är jag glad att jag lyssnade på magkänslan och åkte in hela vägen till akuten. Jag kände bara på mig att någonting var fel! Riktigt fel! Även om jag knappt förstått vad som faktiskt hänt, så vet jag att det var allvarligt och krävd...

Av Sofia - 28 oktober 2018 18:16

Tomma ord och lögner Men det är över nu En gång för alla Ni ska inte få göra mig illa mer! ...

Av Sofia - 2 september 2018 17:34

Vill inte vara med längre! Orkar inte kämpa mot personal som går bakom ryggen på mig och ljuger både mig och chefen rakt upp i ansiktet. Och som påstår att saker inte existerar trots att det går att läsa innantill i beslutet. Orkar fan inte... Dom ha...

Av Sofia - 12 maj 2018 18:25


Växjö Pride 2018När det inte blev som man tänkt - så får man göra det bästa av det ändå    ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards