Alla inlägg under oktober 2016

Av Sofia - 27 oktober 2016 23:55

☆ En ny stjärna har tänts på himmelen ☆ 

En underbar ängel har hittat hem igen - om än alldeles för tidigt... Minns dig som den otroligt genomsnälla människa som du helt enkelt var. 20 års vänskap är lång tid, men det är ingenting jämfört med den sorgen och saknaden som du nu har lämnat efter dig. För mig kommer saknaden att bestå i evighet! För mig kommer du alltid att vara Bästaste Linda! För mig kommer ljuset av dig aldrig att brinna ut! Din egen kamp är tyvärr över. Ditt liv har tagits ifrån dig. Men i mitt något sargade hjärta kommer du för alltid att ha en speciell plats - din och min plats. Jag kommer aldrig att glömma dig vännen! Aldrig någonsin!

VILA I FRID älskade vän


FUCK CANCER

Av Sofia - 5 oktober 2016 21:30

Livet går väl sådär just nu...


Det känns som att det är jag mot resten av världen. Jag kämpar och kämpar - men vet inte längre vad jag kämpar för. Så fort nånting börjar fungera så kommer det någon idiot och sparkar undan benen på mig. Varför? Varför har inte jag rätt att få en fungerande vardag? Varför har inte jag rätt att få känna mig värdefull? Varför har inte jag rätt att få leva - utan bara överleva? Förstår inte varför det är så många som måste tjafsa hela tiden. Finns liksom ingen anledning... Vem fan tjänar på att jag är utmattad och sönderstressad? Inte jag i alla fall! Knappast folk omkring mig heller!


Akupunktur omgång 4 är nu avklarad. Har ännu ingen effekt mot smärtan i armbåge/axel, däremot blir jag betydligt lugnare i huvudet efteråt. Det går liksom att tänka ordentligt! Känslan av att kunna tänka klart en hel mening är så skrämmande underbar! Lugn istället för kaos... Att nålarna gärna fastnar i musklerna får jag nog vänja mig vid, är inte så lätt att vara helt avslappnad alla gånger. Men men, det blir säkert bra någon gång...


Ger jag upp nu så sviker jag mig själv. Ger jag upp nu så sviker jag någon annan. Ger jag upp nu så kommer aldrig min största dröm att bli verklighet. Jag hatar att sakna...


❤ KRAM ❤

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards