Alla inlägg under mars 2017

Av Sofia - 22 mars 2017 10:56

Några av dom värsta dygnen i mitt liv är över. Pjuh! Vill ALDRIG bli så sjuk igen. Aldrig någonsin!


Tillbringade 5 dygn förra veckan i isoleringsrum på sjukhuset. Luftvägsinfektion med Coronavirus och extremt sjukt höga febertoppar. Har aldrig haft så hög feber i hela mitt liv. Vill aldrig ha det igen heller! När sista febertoppen kom var jag så dålig att jag faktiskt trodde att mitt liv snart var över. På riktigt! Och jag kunde inte heller förstå vad sköterskan menade med att jag kändes som en het kanin - det tog några dygn innan jag verkligen fattade att hon inte hade sagt kanin - utan kamin. Feberyra allan liksom...


Är just nu bara glad över att få vara hemma igen! Att slippa febern och bara få återhämta mig. Det kommer troligen att ta ett tag innan jag blir mitt gamla jag igen, men jag lever och är på bättringsvägen! 


KRAMAR

 

(Tack Elin för att du livade upp tillvaron lite - dina guldstjärnor kommer alltid att finnas kvar)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards