Alla inlägg under augusti 2017

Av Sofia - 29 augusti 2017 01:00

      

Terminens första körövning är avklarad. Har lite väl mycket oro i kroppen och kaos i skallen, så det gick väl som det gick. Men det är skönt när strategierna för en gångs skull fungerar. Och jag har fortfarande Världens Bästaste Körledare - som är värd mer än ord kan beskriva! 


När bostödet sviker så är det återigen jag som får stå för konsekvenserna. Jag väntar fortfarande på att "dom" ska höra av sig. Lär väl få vänta förgäves! Och imorgon haglar väl bortförklaringarna som vanligt... Så medans jag försöker varva ner och återfå lugnet igen, så hoppas jag bara för deras egen skull att ingenting allvarligt hänt. Och att jag kan få sova några timmar inatt i alla fall. Det återstår väl dock att se...


Ta hand om er!

 


Av Sofia - 27 augusti 2017 14:15

Skogsmulle med migrän


Men det var skönt ute i skogen igår ändå! Avslappnande på nåt sätt. Välbehövligt. Lugnt. Tyst. Befriande. Okej, småkryp är inte riktigt min grej, men jämfört med alla stressande människor omkring mig så kändes den biten rätt så lindrig. Och svamp hittades ju också...


  


Ta hand om er!

 

Av Sofia - 21 augusti 2017 19:30

                              

Hjulen på bussen snurrar runt, runt, runt...

 

Nu kan jag också säga att jag har varit på Öland. Och jag är sjukt nöjd och lycklig över att jag valde att följa med! Bortsett från den onödiga piken som fick mig att bryta ihop, stressen, magkrampen och åksjukan så var det värt det alla gånger om. Tack Bästaste G för att jag fick chansen att uppleva det! Och tack för att jag får vara mig själv - det betyder mycket att få vara med på "mitt" sätt. Även om det är från "VIP-läktaren"...

Av Sofia - 19 augusti 2017 19:45

Grattis på födelsedagen min älskade änglavän!

 

Saknaden gör fortfarande ont, så himla otroligt ont. Du fattas mig. Du fattas oss. Du fattas helt enkelt i denna galna värld. Jag vet att du finns med mig, att din skugga vakar över varje steg jag tar. Jag vet att din stjärna i himmelen lyser som starkast när jag saknar dig som mest. För du var min vän! Du är min vän! Och jag älskar dig - till evigheten och tillbaka...


 

Av Sofia - 3 augusti 2017 20:00

Det finns bostöd och det finns bra bostöd!


Har kört all in på städning idag, vilket verkligen behövdes. Strax dags för lite avslutande tidningsrens och fotboll på tv.

Ser fram emot att få träffa Byrackan imorgon, så nu hoppas jag bara att det blir så också - sen "MiniTilda" efter det. 


Kan ärligt talat inte bli så mycket bättre!


   Utan dina andetag


KRAM

  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards