Alla inlägg under september 2018

Av Sofia - 2 september 2018 17:34

Vill inte vara med längre! Orkar inte kämpa mot personal som går bakom ryggen på mig och ljuger både mig och chefen rakt upp i ansiktet. Och som påstår att saker inte existerar trots att det går att läsa innantill i beslutet. Orkar fan inte... Dom har förstört så jävla mycket av mitt liv under det senaste året! Förstört mig så mycket att jag aldrig kommer att bli riktigt hel igen! Förstört mig på ett sätt som är så totalt oproffessionellt och så totalt respektlöst! Finner inga ord längre för den skiten dom håller på med - att det ens får kallas boendestöd är så jävla kränkande. För det är verkligen inte det dom håller på med! Jag drar absolut inte alla över en och samma kam här - dom som sköter sig vet vilka dom är - och dom är värda mer än ord någonsin kan uttrycka. All respekt och kärlek till dom! Att förstöra någon annan människas liv är för mig så oerhört fel. Jag förstår verkligen inte poängen med det? Varför?

Förlåt! Jag vill ge upp. Jag vill sluta kämpa. Jag vill dö. Men jag vill ändå inte. Jag orkar bara fan inte längre...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards