Direktlänk till inlägg 13 november 2018

Akut operation

Av Sofia - 13 november 2018 23:09

Så här i efterhand är jag glad att jag lyssnade på magkänslan och åkte in hela vägen till akuten. Jag kände bara på mig att någonting var fel! Riktigt fel! Även om jag knappt förstått vad som faktiskt hänt, så vet jag att det var allvarligt och krävdes en akut tarm-operation. Det började med titthål och slutade med att dom fick öppna upp magen för att kunna fixa till och lägga tarmarna på rätt plats igen. Usch! Ibland är jag glad att jag inte har hundra koll på läget innan jag sövs... Men denna sövning minns jag! Jag minns att masken var läskig och jag minns sköterskan som hela tiden pratade med mig.. som frågade vilken min favoritpsalm var.. som satt och nynnade och sjöng "Du vet väl om att du är värdefull" om och om igen tills jag somnade...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 9 januari 2019 20:42

Kära läsare! Jag har beslutat mig för att byta blogg, på grund av vissa problem och vissa personer. Men det är nytt år och dags att börja om! Vill ni ha adressen så hojta till, annars får ni ha det bäst! All kärlek och respekt till er därute som f...

Av Sofia - 28 oktober 2018 18:16

Tomma ord och lögner Men det är över nu En gång för alla Ni ska inte få göra mig illa mer! ...

Av Sofia - 2 september 2018 17:34

Vill inte vara med längre! Orkar inte kämpa mot personal som går bakom ryggen på mig och ljuger både mig och chefen rakt upp i ansiktet. Och som påstår att saker inte existerar trots att det går att läsa innantill i beslutet. Orkar fan inte... Dom ha...

Av Sofia - 12 maj 2018 18:25


Växjö Pride 2018När det inte blev som man tänkt - så får man göra det bästa av det ändå    ...

Av Sofia - 1 maj 2018 12:33


Rent mentalt är jag slut, så himla slut! Som en trasig duracellkanin. Verkligheten gör ont. Kaoset gör ont. Smärtan gör ont. Stressen gör ont. Men livet fortsätter... I fyra dagar har jag legat platt fall och stirrat ut i ingenting. Jag synkar lik...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards