Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Sofia - 21 oktober 2011 20:15

Just nu undrar jag bara - hur kunde bilen gå rakt igenom besiktningen..? Har precis varit och hämtat den från verkstan - men nu låter den som värsta helikoptern och luktar riktigt bränt! Men dom lovade i alla fall att det inte var någon fara att köra med den tills på tisdag... HMMM


Bostödet - släng er i väggen..! Hur jävla svårt kan det vara? Meningen var ju lixom att det skulle hända nåt INNAN helgen & inte nästa vecka... Men det har inte hänt ett jävla skit! Och nu blir jag dessutom plågsamt påmind om varför jag hatar att be er om hjälp..! Så kom bara ihåg en sak - om jag lyckas ta mig igenom denna helgen - levandes - så är det i alla fall inte på grund av er! För ni skiter fullständigt i sanningen... NI SUGER


Grannarna verkar ha gått in i en helt ny fas... Nu spelar dom dunka-dunka VARJE fredag... Men än är inte sista ordet sagt! Och det är inte heller jag som snart kommer tvingas flytta..!


Dagens låt 1 => Gränsen - Nordman

Dagens låt 2 => Borta med vinden - Py Bäckman



KRAM

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards