Alla inlägg under maj 2010

Av Sofia - 31 maj 2010 18:49

10 veckor utan cola! *stolt*


Jag har varit hos käkkirurgen idag. Gick super-duper-dunder-bra! Visserligen var jag rätt så "nerdrogad" av lugnande, men kul hade vi där. Har dock fortfarande ingen aning om vad dom egentligen gjorde, men bra gick det i alla fall! Kändes dock lite pinsamt när jag behövde hjälp av 2 personer för att bland annat kunna ta mig ut och ner till bilen... Ska tillbaka imorgon igen! *suck*


Går tankarna till en speciell tjej idag tro?!? Ja, klart jag gillar henne...

Av Sofia - 27 maj 2010 00:30

Nu börjar stressen igen!


Det finns egentligen bara en sak som vi alla kan vara överens om: Jag förstår inte resten av min familj - och dom förstår inte mig! Den enda som verkligen förstår mig - är den personen som knappt orkar med sig själv. Och eftersom jag inte förstår - inte förstår vad dom menar när dom inte säger något till mig - så är jag väl helt enkelt bara totalt korkad!


Go'natt världen - kanske möts vi igen - någon gång - någonstans


Ps. TACK till dig som fortfarande finns i mitt liv - på ett eller annat sätt!

Av Sofia - 25 maj 2010 20:00

Grattis på födelsedagen Pappa! Jag saknar dig! 

Av Sofia - 24 maj 2010 13:00

Ingen cola på 9 veckor!

Av Sofia - 23 maj 2010 20:45

Ska till affären och veckohandla imorgon - hela 5 saker! Det märks att jag inte har ätit riktig mat på ett tag nu... *SUCK* Men en ny läkartid är i alla fall fixad, så dom kan kolla upp min dumma stressmage - en gång för alla. För det här går inte längre! Kan inte ha det så här! Orkar inte leva så här!


Kan någon påminna mig om varför jag inte ska flytta ifrån den här j-a hålan?!? Ärligt talat så fattar jag inte vad jag fortfarande gör kvar här. Okej, jag har liksom ingen annanstans att ta vägen - men ändå... Och det som verkligen har hållit mig kvar - finns inte längre kvar! Det är bara så det är - varken mer eller mindre! Önskar att nästa helg vore nu - för då kanske jag kan sticka iväg till hästarna. Öh - vilka hästar??? Japp, fundera du...


Jag vill inte sakna dig - men det gör jag - av hela mitt hjärta. Jag skiter faktiskt i vad alla andra tycker och tänker - för det spelar ingen roll - och jag vet att du vet - precis - vad jag egentligen menar. Komplicerat? Nej, inte direkt... Saknar bara din j-a trygghet! Over And Out

Av Sofia - 15 maj 2010 20:45

Migrän i magen

Vill bara att det ska sluta göra så himla ont - att kramperna och värken ska gå över - inte sen - NU! Orkar inte ha det så här längre... *suck*


Jag har världens bästa brorsa!

Blev skitglad när han för en stund sedan skickade ett sms med orden; "ville bara säga grattis på namnsdagen" - kanske mest för att han är den som faktiskt har kommit ihåg det... (iaf 1 av 2 ggr på samma vecka ;)


Skärgårdsdoktorn

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på film - är skönare att ligga än att sitta dubbelvikt - go'natt världen! Kram

Av Sofia - 10 maj 2010 20:45

Ja jag vet att du vet...


Kyrkogården känns just nu som mitt "andra hem".

Det är dit jag flyr när livet blir FÖR jobbigt. När sorgen och saknaden gör sig påmind, eller någonting händer som rubbar mig så totalt ur balans. Jag vet att det måste få ta den tiden det tar, att sorg och brustna hjärtan tar tid att läka. Fast riktigt hel kommer jag nog aldrig att känna mig igen...


Citerar Karin Boye;

"Du är det bästa jag har, ty intet gör ont som du"

Av Sofia - 8 maj 2010 21:45

Sävehof regerar! Dubbelt SM-GULD ♥


Ännu en dag är på väg mot sitt slut - skönt - vill bara sova. För det är då jag slipper känna hur meningslöst mitt liv känns just nu...


Ha dé gôtt alla! På återseende (någonstans - någon gång)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards