Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Sofia - 15 juli 2011 14:30

FÖRBANNAD

Jag blir så himla less på alla dessa korkade människor! Varför måste dom jobba hos just mig? Dom vet mycket väl varför jag har slängt ut en av dom. Dom vet mycket väl att hon inte får sätta sin fot i min lägenhet en gång till. Dom vet också mycket väl att jag inte får dom timmarna jag har rätt till. Och dom vet mycket väl hur illa dom beter sig! Dom är så totalt oengagerade, och bryr sig inte ett skit! Dessutom har dom mage att komma hit och säga att om jag inte tar emot stöd ifrån den personen som jag har slängt ut - så får jag inget stöd alls... Vem är det som inte sköter sig? Egentligen? Är det konstigt att jag reagerar? Är det konstigt att jag inte vill ha dom här längre? Är det konstigt att jag börjar tröttna? När jag ber dom att följa med på något som jag verkligen vill göra, så lovar dom 9 ggr av 10 att dom KAN följa med. Sen skiter dom ändå bara i det! Är det konstigt att jag blir förbannad? Nej! Vet dom verkligen att det är riktiga MÄNNISKOR som dom jobbar hos? Ibland börjar man ju undra...


Jag vill ingenting hellre än att klara av allt på egen hand! Men för att mitt liv ska fungera i vardagen, så är jag beroende av dom! Och det suger!!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards