Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Sofia - 31 januari 2012 21:30

 Shit! Nånting gick visst riktigt galet igår!


Har varit inlagd för observation på akuten inatt - men mår efter omständigheterna nu rätt okej! Har dock vissa minnesluckor efter gårdagskvällens totalt onödiga äventyr... Försöker komma ihåg - men minns inte samtalen med bostödet - minns inte när jag körde dit - minns inte ambulansen..! Men jag kommer ihåg att läkaren på akuten lyste mig i ögonen med ficklampan! Och jag minns att jag hade en sån där vit skjorta på mig - men har inte en aning om hur jag fick på mig den! När farbror doktorn gick ronden i förmiddags så var jag fortfarande rätt "groggy" men kände mig ändå oförskämt pigg då. Och jag har tydligen sovit hur lugnt som helst inatt! När bostödet dök upp hade vi ett samtal med farbror doktorn, och efter alla logiska resonemang så fick jag sedan åka hem..! Är just nu tröttare än tröttast men det har ju sin förklaring... Kaos och bristande impulskontroll är helt enkelt ingen bra kombination!


Har trots allt varit nere en sväng på jobbet idag!



KRAM


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards