Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Sofia - 19 februari 2013 21:33

"Någon som vet känslan av att sitta fast i cement och förgäves försöka ta sig upp?"


Tur att jag ska få en ny injektion med B12 imorgon - det är hopplöst att vara såhär trött! Enda anledningen till att jag just nu längtar efter sprutan - är för att jag vet att jag faktiskt blir piggare efteråt. Förra gången var det exakt likadant som nu - cirka 1 vecka innan nästa spruta så säger det liksom bara "pang" - och så blir jag lättretlig och hur deppig som helst. Men framförallt blir jag så överjävligt trött så att jag i princip kan somna ståendes! Och från cirka 17.30-tiden så får jag verkligen kämpa för att orka hålla mig vaken! Så imorgon slipper inte vårdcentralen undan - då måste dom sticka mig. Och jag är redo!


Vissa gånger känns det som att det är värt att utmana ödet. Idag är jag glad att jag kom iväg till jobbet..! "För att du kan få mig att le" eller nåt sånt...


Träffade goa Sharpy (med flera) på vägen hem... Var riktigt längesen jag såg henne senast, så den pratstunden gjorde susen!


Snart dags att SOVA men först lite film så jag orkar hålla mig vaken tills 22:45 då jag vet att telefonen kommer att ringa. Sen lär jag för en gångs skull stensova inatt!


KRAM

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards