Alla inlägg den 16 oktober 2014

Av Sofia - 16 oktober 2014 21:45

  

Det börjar hända lite saker nu - och förhoppningsvis går det bara framåt. Ett och annat bakslag, men någon gång måste det väl börja vända...


☆ Haft LSSmöte - på både gott och ont. Har tvingats tillbaka till en situation som jag mår psykiskt dåligt av, men jag gör så gott jag kan. Får väl se hur länge det håller...


☆ Är tillbaka på jobbet igen. Jobbet i sig är inga problem - det är allt runt omkring jag inte orkar med. Fick två val - varav det ena hade knäckt mig fullständigt.. så egentligen var det bara att köra på. Fullt ös medvetslös...


☆ Har ÄNTLIGEN fått träffa en vettig läkare på infektionsmottagningen! Det slutade med både näsprov, halsprov och 6 rör med blod. Lungorna låter okej - hostan gör det inte. Hade även en prick i halsen som kunde vara antingen virus eller bakterie. Det återstår att se. Lymfkörteln är dock fortfarande 2 cm stor - men godartad. Däremot reagerade jag rätt kraftigt när läkaren väl började känna på den. Det gjorde liksom för ont för att det skulle vara okej! Eventuellt blir det skiktröntgen så småningom. Just nu är det bara attvänta på alla provsvar. Det är mycket som ska kollas.. infektioner, näringsbrister, vitaminbrister, immunförsvar mm...


☆ Har fått linsförbud av optikern - tills mina ögon mår bättre igen. Dumma förkylningar!


NU ska jag krypa ner och glo på Lilla huset på prärien. Så Godnatt Världen! 

KRAM

 

  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards