Alla inlägg under maj 2010

Av Sofia - 7 maj 2010 22:00

 Trafikfara? Ja! I alla fall på väg hem ifrån jobbet igår... *suck* Det gjorde bara så jävla ont! För någonting inom mig gick sönder.. jag gick sönder. Och jag vet precis.. var, när, hur, varför.. rubbet. Men det spelar ingen roll, för även om jag vet.. så är det nånting som jag måste lära mig att stå ut med. För det går inte att undvika. Och det kommer att hända igen! Och igen! Och igen! En smärtsam verklighet, som dom allra flesta är så helt omedvetna om. Men jag får la skylla mig själv.. för det är ju mitt eget fel om det går åt helvete!


Om jag städar hittar jag inte ett skit - ger jag fan i att städa hittar jag allt jag letar efter! Tur att det finns ADHD-lådor!


I Miss You! Over And Out


Av Sofia - 4 maj 2010 20:45

Vill bara sova...


Måste hålla mig vaken en liten stund till, bara så pass länge så att jag inte väcks av telefonen sen. Var på jobbet idag.. det började la rätt bra.. sen kom fikapausen och sög musten ur mig.. och när det var ca 20 minuter kvar att jobba, så la jag av. Jag orkade helt enkelt inte jobba mer.. var helt slut.. satt nästan och somnade... Trött eller?!? För en gångs skull så tror jag faktiskt att jag kommer att slockna innan 22:00!


Nu är det dags att starta ett nytt kapitel, att vända blad och hitta dom där små sakerna som gör att det känns värt att leva. Insåg att jag fick tillbaka hoppet imorse.. i alla fall till viss del. Helt galet vad vissa saker kan förändras snabbt! Men nej, det går inte att ersätta en person med en annan. Och nej, det spelar ingen roll vad andra säger. Jag känner fortfarande det jag känner, varken mer eller mindre.. och ja, det gör ont! Punkt slut!


Ingen cola på 6 veckor!

Av Sofia - 2 maj 2010 18:17

 © 091104


Jag ser en stjärna falla

och vet att du fått ro.

Ja kung över golfen

det är vad jag vill tro.

Pappa Pappa

jag älskar ju dig nu.

Min bästaste Pappa

i himmelen är du.


Jag ser en stjärna blinka

och vet att du ger svar.

Du finns i mitt hjärta

jag vet att du är kvar.

Pappa Pappa

jag saknar ju dig här.

Min bästaste Pappa

i himmelen du är.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards