Alla inlägg den 16 september 2011

Av Sofia - 16 september 2011 18:30

TRÖTT


Väntar med spänning på vad hyresvärden ska vidta för åtgärder gentemot min otroligt störande granne. Enligt dom själva är "nåt på G" redan nästa vecka - och det är ju verkligen på tiden att det händer nåt..! Med tanke på hur många anmärkningar, varningar och extra fakturor som dom har fått - så borde dom ju lägga av. Men icke då! Så får väl se hur många samtal det blir till störningsjouren i helgen... "Jag Äger Världen" attityd fungerar lixom inte!


Har träffat ännu en ny personal idag - men nu är det stopp. Ska bli skönt att för en gångs skull inte behöva träffa fler - nu kommer det bara att vara dom fem framöver. Och det finns fortfarande ett litet hopp om att det en dag ska börja fungera riktigt bra! Att jag kan få det stödet som jag verkligen är beviljad! För utan tryggheten så finns lixom ingenting...


KRAM

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards