Direktlänk till inlägg 19 mars 2012

Me Myself And You

Av Sofia - 19 mars 2012 02:00

Jag borde inte ens vara vaken nu.. borde inte.. skit samma - jag är ju vaken i alla fall!


(Morgon)dagens alla äventyr lär nog visa sig ändå - oavsett hur mycket eller lite jag kommer att sova inatt. Kommer dock att bli väckt av en skarp signal ifrån dörrklockan - och då är det bara att pallra sig upp och försöka hålla humöret uppe. Peta i sig lite frukost - som i nuläget enbart består av mjölk och mediciner. Sen iväg och veckohandla på Samarkand ihop med bostödet. Efter det blir det en sväng till Farbror Psyk - som jag inte får glömma bort en gång till. Sen hem igen för mer bostöd - som troligen inkluderar promenaden. Och till sist återstår bara lilla roadtrippen till Hjortsberga och veckans utmaning tillsammans med resten av kören. Får se om det går bättre denna gången - det måste det göra! Inga repriser ifrån förra veckan här tack..!


Det verkar bli en lååång dag...


Go´natt Världen


KRAM

 
 
Ingen bild

~Bess

19 mars 2012 17:19

Åhhh... Samarkand känner jag igen!!! Saknar Småland!!!
~Kram ~ ♥ღ

 
Ingen bild

nouvellefanzine.bloggplatsen.se

19 mars 2012 23:33

Hej! Själv har jag schizoida drag med personlighetsstörningar som diagnos. Får medicin på apodos; zyprexa, mianzerin, fluanxol, citalopram, zopiclone och theralen vid behov, med andra ord är jag drogad till glömska skulle man lite skämtsamt kunna säga. Allt gott!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 9 januari 2019 20:42

Kära läsare! Jag har beslutat mig för att byta blogg, på grund av vissa problem och vissa personer. Men det är nytt år och dags att börja om! Vill ni ha adressen så hojta till, annars får ni ha det bäst! All kärlek och respekt till er därute som f...

Av Sofia - 13 november 2018 23:09


Så här i efterhand är jag glad att jag lyssnade på magkänslan och åkte in hela vägen till akuten. Jag kände bara på mig att någonting var fel! Riktigt fel! Även om jag knappt förstått vad som faktiskt hänt, så vet jag att det var allvarligt och krävd...

Av Sofia - 28 oktober 2018 18:16

Tomma ord och lögner Men det är över nu En gång för alla Ni ska inte få göra mig illa mer! ...

Av Sofia - 2 september 2018 17:34

Vill inte vara med längre! Orkar inte kämpa mot personal som går bakom ryggen på mig och ljuger både mig och chefen rakt upp i ansiktet. Och som påstår att saker inte existerar trots att det går att läsa innantill i beslutet. Orkar fan inte... Dom ha...

Av Sofia - 12 maj 2018 18:25


Växjö Pride 2018När det inte blev som man tänkt - så får man göra det bästa av det ändå    ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards