Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Sofia - 19 mars 2012 23:50

Jag satsade verkligen allt på kören ikväll! Stängde av känslomässigt - men jag sjöng..! Visst stämmer det att skenet kan bedra - och idag gjorde det verkligen det...


Efter kören hamnade jag till slut vid kyrkogården - där jag satt och sjöng på Tears in heaven. Tankarna var då många - känslorna starka - och minnena bara flödade...


Rakblad - behöver inte säga mer..!


Om jag mår okej? Vem vet...


Kvällens låt => Welcome to my life - Simpel Plan


KRAM

Av Sofia - 19 mars 2012 02:00

Jag borde inte ens vara vaken nu.. borde inte.. skit samma - jag är ju vaken i alla fall!


(Morgon)dagens alla äventyr lär nog visa sig ändå - oavsett hur mycket eller lite jag kommer att sova inatt. Kommer dock att bli väckt av en skarp signal ifrån dörrklockan - och då är det bara att pallra sig upp och försöka hålla humöret uppe. Peta i sig lite frukost - som i nuläget enbart består av mjölk och mediciner. Sen iväg och veckohandla på Samarkand ihop med bostödet. Efter det blir det en sväng till Farbror Psyk - som jag inte får glömma bort en gång till. Sen hem igen för mer bostöd - som troligen inkluderar promenaden. Och till sist återstår bara lilla roadtrippen till Hjortsberga och veckans utmaning tillsammans med resten av kören. Får se om det går bättre denna gången - det måste det göra! Inga repriser ifrån förra veckan här tack..!


Det verkar bli en lååång dag...


Go´natt Världen


KRAM

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards