Alla inlägg under september 2012

Av Sofia - 5 september 2012 06:32

Nedräkningen har börjat... 4 timmar kvar - sen förbesiktning på lägenheten!


I eftermiddag blir det eventuellt grillning med alla bostödsligister! Får väl se hur det slutar...


Spirometrin är nu avklarad. Kämpigt värre men skönt att få det gjort! Skönt att åxå få sätta in kortisonet igen. Den så kallade "normala" kurvan (det värdet som man förväntas kunna komma upp till) var jag inte ens i närheten av. Men efter alla Bricanyldoserna ökade värdet med 7,4% och enligt dsk har jag en inflammation någonstans i hals/luftrör/lungor. Hur farbror doktorn ställer sig till detta resultatet får vi la se - återstår dock att se om nästa steg i utredningen kommer att bli en ny röntgen..? Högst troligt! För nu gäller det att få ordning på skiten - en gång för alla. Vill inte vara hes eller hosta så jag nästan kvävs. Och får vi inte ordning på detta nu så måste jag lägga av med sången - och det vill jag verkligen inte göra! För musiken är det jag fortfarande innerst inne lever och brinner för..! Igår Idag Imorgon


 Citat av dsk: "Du får inga stjärnor men jag utser dig till dagens kämpe!"


KRAM

Av Sofia - 2 september 2012 21:43

Välkommen till världen Emilia! Och grattis till dom underbara föräldrarna S & J! ♥

 

Av Sofia - 2 september 2012 21:30

Fullproppad med Alvedon gick färden idag till IKEA - vilket inte händer alltför ofta. Men nästa gång ska jag komma ihåg att inte åka dit med feber i kroppen - för det är tillräckligt jobbigt att gå runt där bland alla människor ändå... Men eftersom jag slapp köra själv så kunde jag "vila" både dit och hem..!


Detta känns rätt okej lixom!



Hoppas på att återfå rösten tills imorgon - just nu vet jag inte riktigt vart den har tagit vägen..?


KRAM

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards