Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Sofia - 24 februari 2012 23:45

45 minuters promenad med R idag!


Har sån träningsvärk så att det bränner under fötterna, och den opererade fotleden gör rätt ont. Men jag fortsätter att kämpa på med promenaderna ändå... Ska till den nya dietisten ute på Teleborg nästa vecka - och veckan efter det så blir det CLV och uppkoppling till blodtrycksmätaren.. som jag ska gå omkring med under ett dygn. Sen får vi se om resultatet ifrån dom mätningarna blir godkända av njurläkaren - eller inte..!


Mycket på gång just nu... Tar fortfarande bara en dag i taget, men allt blir plötsligt så verkligt igen... Känslorna spökar och jag vet inte om jag vill vara med... Men jag måste.. inte bara för min egen skull - utan för din och dom andras skull - för alla dom som inte låter mig ge upp..! Så jag fortsätter och fortsätter - om och om igen - fast jag inte alltid förstår varför.. fast jag inte alltid känner att det finns nån mening med det.. fast jag inte riktigt känner att det är hos er jag hör hemma...


KRAM

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards