Alla inlägg under september 2011

Av Sofia - 8 september 2011 18:01

Motivationen är som bortblåst! Vet inte åt vilket håll jag är på väg...


Dagens låt => Welcome to my life - Simpel Plan



Av Sofia - 7 september 2011 21:00

Försöker vända frustrationen till någonting bra. Men har stirrat runt hela dan... Badrummet är dock skinande rent just nu - för första gången på flera år! Känns som lugnet före stormen... Tror det är dags att hoppa upp på cykeln en sväng igen - kanske kanske kanske - kan det hjälpa en stund i alla fall..!


Dagens låt => Halvvägs till framtiden - Niklas Strömstedt


KRAM

Av Sofia - 6 september 2011 20:45

Har varit nere en sväng på jobbet idag - och monterat ihop ca 100 stycken "plastmojängsbitar". Så det känns rätt bra...


Börjar dock känna mig en aning övertrött! Har varit rätt påfrestande den sista tiden - på många fronter. Men tror ändå att den värsta ångesten börjar lägga sig nu... En dag i taget - en stund i taget - sakta - men ändå åt rätt håll!


Sitter just nu och kollar på Idol. Ogillar verkligen att inte kunna känna den där riktiga känslan... Sitter fortfarande och tittar på blanka notpapper - och försöker intala mig att det är KUL att SJUNGA! Men just nu känner jag INGENTING..! Jag vet att jag kommer att hitta mig själv igen - vet att jag kommer tillbaka - vet att det kommer bli lättare - men vet åxå att det måste få ta den tiden det tar...


Snackar fett grym göteborgska ikväll - hm - undra varför??? ;p


KRAM

Av Sofia - 5 september 2011 22:45

Tack E => för att du kom ut till bilen - pratstunden - hjälpen in och lite till..!


Tack G => för att du finns..! Efter kvällens hemfärd undrar jag bara vem som egentligen älskar gaspedalen mest..?


KRAM

Av Sofia - 4 september 2011 19:30

Klart att vi gjorde succé idag! Jag visste att det skulle bli tufft - men kanske inte så här tufft. Ångrar ingenting, men dagens konsekvenser talar helt klart sitt tydliga språk. Jag var inte riktigt redo... Jag gav verkligen allt jag hade - men idag vann ångesten. Försökte in i det sista - men orkade inte stå emot! Förvandlades ifrån supercool till hypervrak på några hundradels sekunder. Och minns just nu inte så mycket mer än 1 persons ansiktsuttryck och den "ordlösa" låttexten jag höll i min hand. För hur mycket jag än tittade på texten när jag sjöng - så försvann alla ord... Total blackout! Sen rakt in i dimman... Var helt inne i min egen värld - allt annat kändes så väldigt långt bort. Förstår inte hur - bara att - jag var där - men ändå inte..! Kanske kan jag en dag känna att jag faktiskt har gjort nånting bra idag?! Kanske kan jag en dag känna att det var värt det?! Kanske kan jag en dag känna att jag vill vara med igen?! Kanske...


Dagens frustration har hittills resulterat i 51 km cykling.


Dags att börja om - och ta nya tag! Det som är gjort är lixom gjort! Visst, det räckte inte riktigt hela vägen - men nu är det ändå framåt som gäller..!






KRAM

Av Sofia - 3 september 2011 21:15


Laddar inför morgondagens comeback i Alvesta kyrka.


  Förbereder mig inför den nya personalstyrkan som kommer på måndag. En sista chans? Varför ska man lixom behålla nånting som verkligen funkar? Nu kommer det att bli lite av en nystart - och det behövs! Är glad att det inte bara är "nya" människor som kommer - utan även nån som jag känner sen tidigare. Känns lite lättare när man inte måste börja om helt och hållet. Kan erkänna att det faktiskt känns en aning konstigt, men ändå helt okej. Och med tanke på hur situationen ser ut just nu, så...


 En sann saknad gör sig påmind - och det känns i hjärtat! Men livet går trots allt vidare - det gjorde du med - för det var så du ville ha det...


KRAM


Av Sofia - 1 september 2011 19:30

Gårdagens etapp på 35 km har helt klart satt sina spår! Men det var det värt..!


Idag var det rätt lugnt nere på jobbet - bortsett från mina små frustrerande utbrott då vill säga... Men annars känns det skönt att den biten funkar bättre nu. Det går i alla fall framåt!


Laddar inför söndagens "comeback". Bära eller brista? Så länge jag gör så gott jag kan - så kan jag inte misslyckas! Men skulle det trots allt inte funka - så får vi deala det där och då. För jag tvivlar inte en sekund på DOM som finns där - runt omkring mig! Dom som betyder mer än ord någonsin kan uttrycka...


KRAM


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards