Alla inlägg den 5 november 2011

Av Sofia - 5 november 2011 23:45

Har åstadkommit en grymt bra prestation idag! Jag var där och jag sjöng och det gick typ asbra! Så varför denna ångest? Varför dessa destruktiva handlingar? Jo, för när mitt inre hamnar i totalt kaos - så slår det slint. Och till slut orkar jag inte stå emot skiten längre!


"Att våga se det meningslösa"


Död, sorg, smärta, tomhet, saknad - och det enda som återstår är minnena. Dagens tända ljus brinner för dig och många andra... ♥ JAG SAKNAR DIG PAPPA ♥


"Att våga stå bredvid"


När livet gör ont och det sista hoppet har försvunnit.. när allt känns så otroligt meningslöst och dödsångesten växer sig allt starkare.. då är det svårt att vara den som står bredvid..! En total maktlöshet utanför all kontroll...


"Jag kan inte gå stegen åt dig - men jag vill gå med dig"


Förlåt! Men min livslåga har slocknat! Så go´natt världen!


OVER and OUT

Av Sofia - 5 november 2011 13:42

Får leva på flytande föda och Imodium idag - så kanske det går vägen..!


Vann överlägset mot N i yatzyn i förmiddags - precis som det ska vara..!


KRAM

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards