Alla inlägg den 13 november 2011

Av Sofia - 13 november 2011 19:15

Alvestamässan avklarad!

Prästen är bäst - lite väl mycket kramar idag bara! ♥ Situationen känns fortfarande inte helt hundra, men jag jobbar på det. Och jag var i alla fall där..! Ett litet steg i taget, men bara det går åt rätt håll så får det ta den tiden det tar... Det enda jag inte får göra - är att vända det inåt igen. Och ja, det är ju lätt att säga - men jag skadar ju bara mig själv ju mer jag gör det! SKRIK SKRIK SKRIK var det visst någon som sa... Men hur skriker man när man inte får ut ett ljud? Hur skriker man när det som finns inom en gör så himla ont att det inte går? Hur skriker man när djupets demoner härjar fritt inom en? När hjärtat inte längre vill vara med? Hur skriker man för att överleva?!?


Dagens låt => Du är allt - Sonja Aldén

Kvällens låt => Kärleksvisan - Sarah Dawn Finer


KRAM


"Snälla, förlåt mig för det som aldrig blev sagt"

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards