Alla inlägg den 8 november 2011

Av Sofia - 8 november 2011 22:30

Vill inte fly

men ändå flyr jag

- ifrån dig


"Som en blixt från klar himmel" dök känslorna upp på nytt igen. Trodde aldrig att jag skulle känna såhär, men det gör jag. Vet inte om jag kan förklara, även om jag vet att du säkert skulle förstå... Vet inte om jag orkar förklara, även om jag vet att du inte skulle gå... Hittills har du varit en av mina allra största tryggheter, och jag vet att det inte kommer att ändras.. men ändå är jag rädd för att det är precis det som sakta ändå kommer att förändras..! Men hur skulle du kunna förstå det? Du har ju ingen aning om vad eller hur jag känner just nu... Tror inte ens att du har märkt att det faktiskt är dig jag flyr ifrån? Eller att jag flyr överhuvudtaget? Kanske kommer du så småningom att reagera - kanske inte. Eller jo, det är klart att du kommer reagera.. när & om du märker att det är dig jag undviker.!? Vill inte göra det - men vet inte heller vad jag ska säga till dig - eller hur jag ska bete mig... Känner mig bara så himla misslyckad! Jag kan inte låtsas att allt är bra - för jag mår inte bra! Jag kan inte låtsas som om det inte kommer att påverka mig - för det gör det! Mer än någon kan tro... Även om det är en helt annan situation nu än för 2 år sen, så är det exakt samma känslor som spökar! Och dom klarar jag inte av att hantera! Jag vet att jag sabbar ännu mer för mig själv - genom att fly ifrån dig - men samtidigt vet jag inte om jag vågar prata med dig... Men hallå! Varför skulle jag inte våga det? Vad är det som gör att jag helt plötsligt känner såhär? Du är ju viktig för mig! Hade aldrig orkat kämpa såhär mycket utan ditt stöd! Fast kanske är det just det som egentligen skrämmer mig? Kanske är det bara så enkelt som att jag är rädd för att förlora dig med.!?


KRAM


Från djupet av mitt hjärta; är så jävla glad för din skull, så snälla missförstå mig inte...

Av Sofia - 8 november 2011 19:27

 © 111108


Ångest - du vän i kaoset.

Förstår inte

varför du måste bita dig fast?

varför du måste sabba för mig?

Förstår inte

hur du kan rubba mig så ur balans?

hur du kan slita mitt inre i stycken?

Förstår inte...


Ångest - du vän i mörkret.

Förstår inte

varför du har släckt min sista låga?

varför du har fått mig att ge upp?

Förstår inte

hur jag ska orka kämpa igen?

hur jag ska orka leva mer?

Förstår inte...


Ångest - du vän inom mig.

Jag hatar Dig!

Av Sofia - 8 november 2011 19:12

 © 111106


I SEE A STAR IN HEAVEN

RIGHT HERE NEXT TO ME

JUST A LIGHT THAT´S

SHINING IN MY FACE

AND I KNOW

THAT YOU CAN LEAD ME HOME

SO PLEASE TAKE MY HAND

AND JUST FIGHT

WALK WITH ME

TROUGH THE NIGHT...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards