Alla inlägg den 6 december 2011

Av Sofia - 6 december 2011 11:30

Blodtryck => 158/99


Kanske inte så konstigt att det känns som om pannan ska sprängas.. eller att jag mår rätt illa.. och naturligtvis finns det inga lediga tider hos farbror doktorn.. så får snällt vänta tills imorgon..!


Tur att jag inte är lika känslig för ljud som vid "vanlig" huvudvärk eller migrän - så att jag i alla fall kan ha TVn på. Är dödens att ligga hemma utan att kunna ha vare sig datorn eller TVn på...


Så nu blir det ännu en hemmadag - och sängläge!


 Blev måttligt road över att "S.vägen" GLÖMDE att ringa igår kväll och påminna om medicinen. Så efter ca 2 timmar slängde jag iväg ett sms med orden; "Tack för att ni inte ens har hört av er". Det hade i alla fall effekt för efter en stund svarade dom. Men då var jag så arg att jag inte ville prata med dom! Men eftersom jag inte kunde sova sen så ringde jag upp dom efter ett tag ändå. Och det var tur! Under sovande jour finns dom ju dessutom till för att väckas..! Men vi pratade ut om saken, och la på luren vid ungefär 01:20. Sen gick det betydligt lättare att somna..! Tack Alex


KRAM

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards