Alla inlägg den 27 december 2011

Av Sofia - 27 december 2011 04:45

Har fortfarande ett extremt hoppande blodtryck - och det påverkar mig! Blodtrycksfall, yrsel, tryck/huvudvärk, feber och illamående börjar bli vardagsmat nu... Har dock börjat komma igång med att dricka igen, men det största minuset är nog ändå att jag inte kan äta riktig mat - det funkar bara inte...


God Jul Världen


Årets julafton blev inte alls som det var tänkt! Jag kom inte iväg till Gbg och jag kunde inte heller hänga med kören. Hade inte så mycket att välja på - bilkörning var lixom helt uteslutet! Bortsett från att bostödet kom förbi två gånger, så var det bara jag och TVn... Fördelen med att ligga hemma helt själv var ju att jag för en gångs skull kunde se vilka program jag själv ville! Nackdelen är väl att jag fortfarande inte har fått några julklappar. Men det kommer.. det kommer.. så småningom... Vi ska ju ha en minijulafton - när jag har piggnat till igen! Längtar & saknaden efter brorsan är just nu större än någonsin..!


Har i alla fall vunnit 150 spänn på Trissen - alltid nåt!


Vart finns John Blund när man verkligen behöver honom??? Jag borde inte ens vara vaken nu!!!


KRAM

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards