Alla inlägg den 29 december 2011

Av Sofia - 29 december 2011 23:45

I did it my way...


Kvällens julkonsert är avklarad! Lika mäktig som alltid! Trots alla så kallade omständigheter så är jag glad att jag faktiskt var där - hela tiden! Jag var med på mitt sätt - så gott jag kunde..! Kan dock erkänna att jag blev lite ledsen ett tag - för jag ville egentligen klara av så mycket mer.. ville få känna känslan av att tillhöra nånting stort.. ville få känna känslan av att jag är lika bra som dom.. ville få känna känslan av att lyckas... Men jag var tvungen att ta det säkra före det osäkra - och göra det som kändes mest rätt för mig själv! Och trots den plötsliga paniken så var jag kvar - om än på ett ställe där inte så många kunde se mig... Jag vet att jag en dag kommer att stå där framme och sjunga inför folk igen. Det kanske dröjer.. kanske dröjer riktigt länge.. men det gör ingenting! För så länge jag vågar tro på mig själv - och så länge som vissa andra också tror på mig - så kommer jag en vacker dag att lyckas! Lyckas med det som mitt hjärta innerst inne vill..!


"Skallgångskommittén"

Ingen nämnd & ingen glömd - ni vet vilka ni är ändå! Ni betyder bara så himla otroligt mycket!




KRAM







Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards