Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Sofia - 9 juni 2011 22:30

Svullna lymfkörtlar i halsen

Det känns skönt att veta ATT läkarna har hittat nåt! Det känns skönt eftersom det bara intygar ännu mer att jag hela tiden har haft rätt, att allting inte är riktigt okej. Eftersom jag har gått med det så pass länge nu, och det inte blir bättre av sig självt, så måste dom göra nånting... Så nu kommer Dr A att kalla in dom så kallade experterna och sen får vi se vad nästa steg blir. Någonting beror det ju på, och läkarna kommer inte att ge sig förrän dom har svaret..! Just nu känns det ungefär som om någon har tryckt ner en slemmig golfboll i halsen på mig. Inte skönt alls! Och hostat har jag gjort sen jag vaknade imorse. Är trött på att behöva kippa efter andan så fort jag anstränger mig...


Konsert

Ser fram emot helgens konsert. Jag måste ju kolla så dom sköter sig... ;p Så lycka till kära vänner! Och kom ihåg - att ett extra leende faktiskt gör skillnad..! ♥

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards