Alla inlägg under januari 2012

Av Sofia - 22 januari 2012 20:00

Borta bra men hemma bäst!



 



 









♥ Brev ifrån Världens Bästaste L ♥


KRAM ♥

Av Sofia - 21 januari 2012 16:00

Borta bra men hemma bäst


Befinner mig just nu nere i Lund - hemma hos brorsan! Och det händer ju inte alltför ofta! Väntar på att dom ska dyka upp så vi kan byta dom sista julklapparna. Vill bli av med dom nu lixom..! Ute snöar det för fullt - härligt - fast jag undrar hur det ska gå och köra hem till Växjö imorgon.. men det löser sig nog!


KRAM

Av Sofia - 18 januari 2012 20:15

STOLT över kvällens promenad! 1 timme & 14 minuter - i regnväder!


Nice kvällspromenad på Kung Sverres Gata


Har ätit min 1:a glutenfria semla


 120117


KRAM

Av Sofia - 18 januari 2012 19:53

 © 120116


JAG SÖKER VÄGEN TILL MIN FRIHET

JAG SÖKER LUGNET I MITT HJÄRTAS VRÅ

OCH KANSKE JAG EN DAG KAN NÅ DIT

FÖR VÄGEN DIT DEN HAR JAG BÖRJAT PÅ


VET INTE VART JAG KOMMER

VET INTE HELLER VART JAG ÄR PÅ VÄG

MEN KANSKE JAG EN DAG KAN FÅ KÄNNA

ATT JAG ÄR TRYGG I DEN JAG ÄR


JAG SER EN ÄNGEL HÄR I RUMMET

JAG SER EN VÄN SOM LER EMOT MIG NU

FAST KANSKE JAG EN DAG KAN SÄGA

ATT DEN SOM HJÄLPT MIG ÄNDA HIT ÄR DU


JAG SÖKER VÄGEN TILL MIN FRIHET

JAG SÖKER LUGNET I MITT HJÄRTAS VRÅ

MEN INGET KANSKE FÖR JAG KOMMER NÅ DIT

FÖR VÄGEN DIT DEN HAR JAG BÖRJAT PÅ


JA VÄGEN DIT DEN HAR JAG BÖRJAT GÅ...

Av Sofia - 16 januari 2012 23:00

Årets 1:a körövning är avklarad!


Positivt - var med från början till slut - och både sjöng och fikade. Super-duper-dunder-bra med andra ord! Och det funkade även helt okej med både den Bästaste och M..! Vissa saker känns fortfarande en aning oroligt, men jag flyr inte längre ifrån det - och jag tror att det så småningom ändå kan bli riktigt bra..!


KRAM

126

Av Sofia - 15 januari 2012 22:00

© 120115


NÄR LIVETS MÖRKER FALLER PÅ

JAG ÖNSKAR ATT DU ÄR HÄR DÅ

EN UTSTRÄCKT HAND

EN VÄNLIG SJÄL

DU FÅR MIG ATT KÄNNA MIG VÄL

DU TROR PÅ MIG NÄR HOPPET DÖR

FAST JAG INTE VET VARFÖR

MEN NÅGONSTANS INOM MIG BÄR

JAG MED MIG DIG DÄR JAG ÄR

Av Sofia - 12 januari 2012 05:50

GRATTIS THEO på födelsedagen! Du är världens bästaste 5-åring!


Har varit några helt galna timmar - men är nu hemma igen efter några tillbringade nattliga timmar på S.vägen Efter viss övertalning gick jag till slut (efter ca 56 minuter) med på att åka ner till dom. Kanske var lika bra - med tanke på vad som faktiskt hade hänt..! Väl där möttes jag av 2 vänliga själar - som verkligen gjorde allt för att jag skulle känna mig så trygg som möjligt. Sen satt jag och P och glodde på Prehistoric Park i några timmar - medans resten av huset låg och sussade...


Skänker just nu åxå en extra tanke till allas våra kära Gbg:are! Tack A - Du Är Bäst!


KRAM

Av Sofia - 11 januari 2012 20:00

Trotsar febern


25 minuters promenad med J


5 minuters träning med multiträningshjulet


Postat brev till världens bästaste blivande 5-åring


Käkat mini taco tubs - med räksallad, champinjoner, riven ost och avocado


KRAM

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards