Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Sofia - 4 maj 2011 15:45

SOVMORGON


Eller nästan i alla fall... Blev väckt 09:30 men somnade om så fort R hade gått igen. Jag hatar att vara så här trött! Kanske i och för sig inte så konstigt just idag eftersom jag tvingades ligga och lyssna på grannens teve inatt, fram tills klockan 01:00. Så dagens huvudvärk var ganska väntad! Nu har jag vilat hela förmiddan så nu står jag i alla fall på benen igen. =) Får se vad som händer i eftermiddag...


Det är så drygt att bara gå och vänta på att skiktröntgen skall bli av! Men det är i alla fall skönt att veta att läkaren inte tänker ge sig, att han verkligen vill hitta orsaken till denna ständiga feber.. orsaken till att halsen aldrig blir riktigt bra. Så nu återstår bara ett par veckors väntan till, sen får vi se om dom kan hitta nånting. Fortsättning lär nog följa... Dessutom verkar det ju trots allt finnas en och annan själ som irrar sig hit emellanåt!


DU ÄR SAKNAD AV OSS ALLA

DU ÄR HIMLENS BÄSTA SKATT

I MITT HJÄRTA FINNS DU FÖR ALLTID

JAG SAKNAR DIG - DAG SOM NATT

JAG ÄLSKAR DIG - DU MIN SKATT

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards