Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Sofia - 20 maj 2011 16:45


Jag vill bli frisk! NU

Varför blir jag aldrig frisk? Börjar bara kännas så jävla jobbigt, så jävla hopplöst! Halsen gör så himla ont och febern är på väg uppåt igen. Nu ligger den "bara" på 38,5. Hur länge till ska kroppen orka egentligen? Måste stå ut i ca 1,5 vecka till, sen hoppas jag att dom kan hitta svaret genom skiktröntgen. Vet inte vad jag gör annars... Orkar fan inte längre! Vill bli pigg! Vill bli frisk! Vill börja leva igen! NU


Tur att jag i alla fall har kören kvar! Och dessutom en av Smålands grymmaste körledare! Hon har verkligen bevisat vad hon går för, att hon finns där och stöttar, i alla lägen! Hon vet vad som gäller, när det väl gäller! Och hon står ändå kvar! ♥ Jag är glad att jag gav både henne och mig själv en ärlig chans, för ibland är det bara tiden som behövs.. för att man ska kunna nå fram till varandra. Och vi är ett oslagbart team - för i kören är det (bortsett från ALTarna) 77:orna som regerar! Så det så! ;) Tror jag börjar längta lite smått efter den där KONSERTEN som vi snart ska vara med och sjunga på! Kan lova att jag inte tänker missa den i alla fall...


Nu är det dags för Soffan att inta soffläge! Allt som fattas är en stor iskall Cola! ;) Så till alla er andra där ute - KRAM & CUL8R

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards