Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Sofia - 9 maj 2011 13:45

Klockan tickar...


Utanpå verkar allt så lugnt, men inombords är det totalt KAOS. Trasigt är ordet! Det känns lixom bara så himla trasigt... Jag försöker fokusera på andra saker, men det kommer hela tiden tillbaka, om och om igen. Ett steg framåt, tre tillbaks... Tror det börjar bli dags att ladda inför kvällens tripp till Alvesta nu. Kanske kommer det att gå bra, kanske inte. Får se om rösten håller... Måste dock komma ihåg att messa till M ikväll, tror han kommer bli lite ledsen i hjärtat annars! ;(


Nu ska jag klagavärmen som alla andra verkar älska! Ni har klagat så himla mycket på snön och kylan, så det är inte mer än rätt att jag får klaga på värmen. DEN SUGER!!! Bara så ni vet...


Tror jag ska återgå till att röja runt i lägenheten nu, riva ut allt i en görstor hög mitt på golvet! Alltid hittar man något som uppslukar ens intresse en stund...


CUL8R


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards