Alla inlägg under februari 2012

Av Sofia - 8 februari 2012 23:15

Har klarat av 40 minuters promenad med N idag!


Har fått undan alla kläder ifrån soffan - så just nu går det i alla fall att sitta där...


En hel del förändringar är på gång med bostödet - så nu kan det väl bara bli bättre? Får väl se vad som kommer upp till ytan nästa vecka lixom... När S.vägen ringde tidigare ikväll och berättade om "dom nya rutinerna" så blev jag ju inte speciellt förvånad - eftersom förslaget faktiskt var mitt eget... Men som så många gånger tidigare - det första dom lyckades göra var att göra bort sig... Och jag blir inte ens förvånad längre..!


Kvällens låt => Ödet var min väg - Nordman


Kvällens film => Jag saknar dig


Vill inte - ändå saknar jag - Dej! Du som alltid fick mig att känna mig så levande...


KRAM

Av Sofia - 7 februari 2012 23:33

Tummen upp för gårdagskvällens årsmöte med kören. Ni som var där vet säkert vad jag menar... TACK för att ni får mig att vilja vara med - att ni stöttar mig hela vägen - att ni får mig att känna mig värdefull!


Utmattningssymtomen är tillbaka igen - känns som om jag skulle kunna sova hur länge som helst...


Jag och J har nu äntligen gjort uppföljningen av den personliga planen. Om alla gör sitt jobb sen - så kan det nog bli riktigt bra i slutändan. Men det gäller ju att alla i bostödet jobbar åt samma håll - så att det inte blir missförstånd och en massa onödig stress... För stress är inte bra - det skapar kaos! Dessutom ska nästa veckas möte med chefen bli ganska intressant! Då ska dom få höra vad jag verkligen tycker och tänker...


25 minuters promenad ikväll - Me Myself And I


Nu blir det Skärgårdsdoktorn och troligen lär jag somna till den inatt åxå.


KRAM

Av Sofia - 3 februari 2012 18:45

45 minuters promenad med N idag!


 Jag måste återfå kontrollen över mitt liv igen - det här funkar inte... Ingen stress! Inget kaos! Inga impulsiva handlingar! Kanske kanske kanske - kan jag bli lugn igen..?


Snart blir det även nytt möte med bostödets chef igen - inklusive LSShandläggare, bostödspersonal och jobbet. Har ingen aning om vart det kommer att sluta - men det löser sig nog! Det är ju faktiskt för min skull...


Har börjat hitta lite konstiga och kryptiska meddelanden på mobilen - så till er som läser detta - ber om ursäkt ifall jag skulle ha råkat skicka nåt av dom till någon av er!


KRAM

Av Sofia - 2 februari 2012 21:45

Grattis A på födelsedagen! Du är världens bästaste storebror!


Har varit på jobbet en sväng - men var så trött i slutet att jag fick kämpa för att hålla mig vaken...


Kvällens låt => Kokobom Smurf Smurf


 Nu ger jag upp för idag - så go'natt världen! Och välkommen John Blund..!


KRAM

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards