Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Sofia - 1 januari 2013 01:30





ÄNTLIGEN har jag hittat alla inloggningsuppgifter igen! Så jag antar att jag får börja med att önska omvärlden ett gott nytt år... Nyårslöften? Ja faktiskt!


1. Bli helt frisk

2. Återuppta kören igen

3. Minimera alla stressmoment runt omkring mig så mycket som möjligt

4. Skriver jag inte här - för då skulle någon på jobbet garva ihjäl sig


Avslutar dom första timmarna på detta nya året med att kolla på Hulken. Nu gäller det att bita ihop och försöka undvika konflikter så mycket det går.. men lätt..? Nej knappast! Oj, nu lät det som om jag syftade på Hulken.. men nej, det gjorde jag inte..! Innan jag åkte hemifrån låg jag mer eller mindre däckad i cirka 1,5 vecka.. och vad fick man höra då? Jo, åk hem till mamma och vila upp dig... Yeah right! Vila upp sig? Var det ett skämt eller!?? Den dagen jag kommer hem igen.. till mitt eget.. då ska jag vila upp mig.. det är en sak jag kan lova! Jag ska gå till jobbet.. jag ska göra det jag måste.. men till en början så kommer det INTE att bli som många verkar tro! För jag ska leva mitt liv - på mina villkor - på mitt sätt... Är jag redo så är jag - är jag inte redo så är jag inte - så enkelt är det!


 Monsterabstinens? Ja okej, kanske lite grann då'rå...

 

KRAM




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards