Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Sofia - 9 januari 2013 23:45

Tur att ingen ser mej just nu! Ser inte klok ut med halva ansiktet insmort i salva! Men jag fick dock en trevlig pratstund med en skön brud på apoteket - och salvan verkar hittills lindra klådan lite grann i alla fall...

 

Stackars J! Först försov han sig rejält så han missade att ringa på morgonstödet - sen fick han höra att jag dessutom var rasande på dom andra (för att dom TROR nånting och sen skiter i att göra som det är bestämt) - så naturligtvis missade han även början på dagens p-möte... Men men, tur att han jobbar i helgen i alla fall! Nu har jag bara telefonstöd fram tills dess - för att det är så jag vill ha det - måste få landa lite själv hemma först...

 

"Alla vill ditt bästa..!" Javisst, säkert - men har man en gång blivit dödshotad, så är det ibland lite svårt att tro på just dom orden. Men jag försöker...

 


Dags att ladda inför jobbet imorgon! Så Go´natt Världen

 

KRAM

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards