Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Sofia - 15 januari 2013 00:45





Har nog överträffat mig själv idag! Trodde inte att det var SÅ långt att GÅ till jobbet! Okej att jag har bristande impulskontroller - men var sjutton kom det påhittet ifrån..? Är i alla fall lite stolt över mig själv ikväll - då stegräknaren stannade på 12657 steg & 6.961 km!


För mig! För alla vardagshjältar! För alla monsteränglar! För alla lejon! Öhh nä ska nog sluta skriva mer nu och försöka komma i säng istället... Känns som om jag skulle behöva det! Eller åtminstone mina stackars ben! Är inte bara träningsvärk nu.. eftersom fotleden gör äckligt ont när jag går för mycket.. så belastar jag ju det andra benet på ett felaktigt sätt.. och då gör det rätt ont till slut. Sen kommer den härligt grymma träningsvärken uppepå det...


Tur att jag har Humlan! Han vill mer än gärna hjälpa mig att fixa till min cykel - så att jag kan börja cykla till jobbet igen... Kanske inte påfrestar lika mycket på fotleden - som promenaden gör!


Dags att lägga sig strax i alla fall! Känns lite sjukt när hjärnan är helt galet speedad - medans resten av kroppen bara skriker efter att få sova... Men jag ska i alla fall försöka sova inatt! Så Go'natt Omvärlden! Go'natt G! Go'natt Pappa! Saknar ER här hos oss. Nu & för alltid!


KRAM





Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards