Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Sofia - 8 januari 2013 23:45





"3940 steg & 2.167 km"


Varit på jobbet en sväng idag, hur lugnt som helst. Okej, har la haft lite "Em-abstinens" då´rå! Så det kändes bra att få träffa henne igen... Helt klart en vänlig själ som faktiskt betyder någonting för mig!


 GO´NATT VÄRLDEN


KRAM





Av Sofia - 8 januari 2013 02:17




"Borta bra men hemma bäst"

Jasså, jag måste tala om att jag är hemma nu..? Ärligt talat - jag bryr mig inte ett skit om hur ni reagerar eller vad ni tycker och tänker just nu! Det är ni som har gjort fel - det är erat misstag - det var ni som bröt erat löfte till mig! Och det får konsekvenser... Vid det här laget borde ni har lärt er.. vid det är laget borde ni kunna förstå.. för när jag säger att någonting är VIKTIGT - då är det VIKTIGT! Att ni sen håller på och pressar mig till max - gör inte situationen direkt lättare... Nu blir det en dag i taget - sen får vi se hur det blir framöver! För om ni tror att allt ska rulla på som vanligt igen - så glöm det... Nu blir det hårt mot hårt! Och eftersom ni inte sköter er - så behöver inte jag heller göra det! Så kanske ses vi igen - kanske inte... Tiden får utvisa vad som händer och sker!

Tummen upp för kvällens två hjältar! Johanna på Tingshusvägen och Åke på Vidingehem. Visserligen blev jag 700 kronor fattigare - men Ni räddade faktiskt min kväll!

"Dagens stolta gärning" 4837 steg & 2.660 km

KRAM




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards